anasayfafacebooktwitter
destekhatti
HALKIN YÜZDE 81'İ PAMUKKALE BELEDİYESİ'NDEN MEMNUN 14.02.2017

Sosyal belediyecilikte önemli projelere imza atan Pamukkale Belediyesi, ‘Huzurunuzda Pamukkale’ projesini hayata geçirdi. Görevliler ev ev dolaşarak vatandaşlara hizmetlerle ilgili sorular sorup, halkın memnuniyetini ölçüyor. Sonuçlara göre vatandaşların yüzde 81’i belediyenin hizmetlerinden memnun. Pamukkale Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin, “İlçemizde uğramadığımız ev, çalmadığımız kapı ve derdini dinlemediğimiz vatandaşımız kalmayacak” dedi

Pamukkale Belediyesi, ilçe sınırları içinde yaşayan 337 bin vatandaşla birebir iletişim kurmak için ‘Huzurunuzda Pamukkale’ projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında Pamukkale Belediyesi’nden 4 kişilik ekip 68 mahallenin tamamında tüm evleri tek tek dolaşıyor. Vatandaşlara belediye hizmetleri hakkında bilgiler veren ekipler, anket eşliğinde onların istek ve şikayetlerini dinliyor. İlk olarak Dokuzkavaklar Mahallesinde başlatılan ‘Huzurunuzda Pamukkale’ projesi kapsamında şimdiye kadar 2 bin 100 eve ziyaret yapıldı. Yapılan anket sonuçlarına göre mahalle sakinlerinin yüzde 81’i Pamukkale Belediyesi’nin yaptığı hizmetlerin yeterli olduğu görüşünde. Ayrıca mahalle sakinlerinin yüzde 80’inden fazlası Pamukkale Belediyesi’nin yapımını üstlendiği Dokuzkavaklar Semt Polikliniği, Sosyal Market ve mahallelere MOBESE projelerini de çok önemsediklerini kaydettiler.

VATANDAŞ PAMUKKALE BELEDİYESİNDEN MEMNUN

Ekiplerin çalışmalarını yürüttüğü Dokuzkavaklar Mahallesi sakinleri, Pamukkale Belediyesi’nden genel olarak memnun. Pamukkale Belediyesi’nin çok önemli projeleri hayata geçirdiğini belirten Hayriye Avcı, “Bu soğuk kış günlerinde belediye çalışanları bizim kapımıza kadar gelmesi çok iyi bir uygulama. Biz vatandaşlar olarak Pamukkale Belediyesi’nden ve Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin’den de çok memnunuz. Özellikle fakir fukaraya yaptığı yardımlardan dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum” dedi. Bekir Savran da “Pamukkale Belediyesi yapımını üstlendiği Dokuzkavaklar Sağlık Kompleksi bizim mahalle için büyük şans. Çünkü diğer hastaneler bize çok uzak. Bu projeyle Pamukkale Belediyesi, hastaneyi ayağımıza kadar getirdi” dedi. Mehmet Aydıncı ise  “Bizim buralar eskiden böyle değildi. Şimdi her yerde çevre düzenlemesi ve yeni yollar var. Ayrıca Pamukkale Belediyesi tarafından bizim mahallede yapılan hastaneden dolayı çok memnunuz. Bize bu hizmetleri sunan Pamukkale Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin’den Allah razı olsun” diye konuştu.

“KAPISINI ÇALMADIĞIMIZ VATANDAŞ KALMAYACAK”

Vatandaşlarla bağları daha da geliştirmek için ‘Huzurunuzda Pamukkale’ projesini hayata geçirdiklerini belirten Pamukkale Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin, “Pamukkale Belediyesi olarak insan odaklı bir hizmet veriyoruz. Bu projemizdeki temel amacımız ilçe sınırlarımız içinde yer alan 68 mahallemizde bulunan 337 bin vatandaşımızın, belediye hizmetlerinden haberdar olmalarını sağlamak. Aynı zamanda istek ve şikâyetlerini bire bir almak. Bunun için belediyemiz tarafından görevlendirilen 4 kişilik ekip 2 şerli gruplar halinde ilçe sınırları içindeki tüm evleri kapı kapı dolaşıyorlar. Görüşmeler sonucu alınan şikayet ve talepler, belediyemiz tarafından oluşturulan sistem sayesinde ilgili müdürlüklere yönlendirilip çözülüyor. Daha sonra şikayet sahibine de geri dönüş sağlanıyor. 2019 yılına kadar tamamlamayı planladığımız ‘Huzurunuzda Pamukkale’ ile ilçe sınırları içinde uğramadığımız ev çalmadığımız kapı ve derdini dinlemediğimiz vatandaş kalmayacak” dedi.

 

 


KURUMSAL HİZMET REHBERİ FAALİYET BİLGİLERİ LİNKLER